reklama

Daňové úrady a zdravotné poisťovne, hovorte spolu

Práve som vyplnil výkaz preddavkov na poistné na verejné zdravotné poistenie pre SZČO. Priložil som k nemu výpis z priznania k dani z príjmov fyzických osôb. Ráno ho podám v zdravotnej poisťovni. Nemusel by som kvôli zdravotnej poisťovni ani nič vyplniť, ani nič priložiť, ani nič podať, ak by daňový úrad a zdravotná poisťovňa spolu hovorili...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Prečo si zdravotná poisťovňa nevyžiada môj základ dane od daňového úradu? Prečo si zo mňa verejnoprávna inštitúcia robí poštára informácie, ktorú som už dal štátnemu orgánu? Pre poisťovňu je pohodlnejšie, keď jej všetko prinesiem ja. Pre mňa ako daňovníka a platiteľa poistného by bolo najpohodlnejšie nemusieť na termín podania výkazu a oznámenia základu dane zdravotnej poisťovni vôbec myslieť. Nepochybujem, že existuje x dôvodov, prečo sa to nedá. Neverím, že neexistuje ani jeden spôsob, ako sa to dá...

Jaro Vrábeľ

Jaro Vrábeľ

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ocko dievčatka. Zoznam autorových rubrík:  SamosprávaVerejná správaSúkromnéFtákoviny

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu